Lexicon Logo
Αρχική Σελίδα arrow Άρθρα arrow To internet και οι ξένες γλώσσες
Σάββατο, 18 Νοέμβριος 2017
 
 
To internet και οι ξένες γλώσσες Print

Η γλώσσα είναι το κυριότερο μέσο επικοινωνίας για την έκφραση σκέψης προς τους άλλους. Χρησιμοποιούμε τον λόγο για να μοιραστούμε προσωπικές ιδέες και συναισθήματα αλλά και για να προωθήσουμε απο τη μία γενιά στην επόμενη πολιτισμικά ιδεώδη και παραδόσεις. Στο κατώφλι του 21ου αιώνα  η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας ή και περισσοτέρων αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της βασικής εκπαίδευσης των νέων και κυριώς των παιδιών.

Έρευνες έχουν δείξει οτι τα παιδιά τα οποία έχουν γνώση δύο γλωσσών σε καλό επίπεδο είναι ανώτερα απο τα παιδιά τα οποία γνωρίζουν μόνο μία όσον αφορά τις υπόλοιπες γνωστικές τους λειτουργιές οι οποίες είναι πιο ευέλικτες, δημιουργούν και μπορούν να κατανοήσουν ιδέες καλύτερα και είναι πιο δημιουργικά (deHouwer, 1995). 

Επιπλέον είναι ευρύτερα γνωστό οτι η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας δημιουργεί ευκαιρίες όχι μόνο για συνέχιση σπουδών σε χώρες του εξωτερικού και για καλύτερη κατάρτιση, αλλά και δημιουργεί ευκαιρίες για την μελλοντική επαγγελματική τους αποκατάσταση. Επιτρέπει την διακίνηση πληροφοριών μέσω της τεχνολογίας και του Ιντερνετ και την ανάγνωση επιστημονικών συγγραμάτων. Δημιουργεί γέφυρες ώστε τα παιδιά μαζί με την εκμάθηση της ξένης γλώσσας να μάθουν τις παραδόσεις και τα ιδεώδη άλλων πολιτισμών. Στη σημερινή παγκόσμια κοινωνία η εκμάθηση μια ξένης γλώσσας μπορεί να βοηθήσει στο να διατηρηθεί μια ενότητα και κατανόηση μεταξύ των διαφόρων κοινοτήτων και σε διεθνές επίπεδο. Καταρίπτονται με αυτο το τρόπο στερεότυπα και φαινόμενα ρατσισμού τα οποία συναντάμε όλο και πιο συχνά την σημερινή εποχή. 

Φυσικά η εκμάθηση μια ξένης γλώσσας απαιτεί προσωπική προσπάθεια και χρόνο αλλα τα πλεονεκτήματα για ένα παιδί ή έναν νέο είναι πολύ περισσότερα. Τέλος σημαντικό ρόλο παίζει και ο σωστός τρόπος διδασκαλίας ώστε ο μαθητής να μην μένει στους κανόνες γραμματικής και στο λεξιλόγιο αλλά να εντρυφήσει σε μια διαφορετική κουλτούρα. 

Βιβλιογραφία

Bernstein, D. A., Stewart-Clarke, A., Penner, L. A, Roy, E. J. & Wickens, C. D. (2000). Psychology (5th ed.). Boston, MA: Houghton Mikfflin Co.

De Houwer, A. (1995). Bilingual language acquisition. In P. Fletcher & B. MacWhinney (Eds.), The handbook of child language (pp. 219-250). Cambridge, MA: Blackwell Publishers. 

 

 
< Prev   Next >
 
Τελευταία Νέα
 

Σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής επιτροπής πάνω από το 60% των παιδιών ηλικίας εννέα ετών στην ΕΕ φοιτούν σε σχολεία τα οποία δεν έχουν ακόμη ψηφιακό εξοπλισμό.
http://europa.eu/rapid/press-release_IP-13-859_el.htm
Εμείς στα Lexicon χρησιμοποιούμε ψηφιακά μέσα διδασκαλίας (έχουμε διαδραστικό πίνακα  και υπολογιστή σε όλες τις αίθουσες) και συμβάλουμε στην απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών μας.

ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ;
Τα Κέντρα Ξένων γλωσσών του Συλλόγου Lexicon (πρωην ΣΒΑΡΝΑ)
-Λειτουργούν επιτυχώς από το 1949

-Διευθύνονται από εκπαιδευτικούς, έμπειρους στην διδασκαλία και την διάπλαση παιδιών, και όχι απλά από επιχειρηματίες franchise

-Συνεργάζονται μόνο με έμπειρους και εξιδεικευμένους καθηγητές

-Έχουν παραπάνω από 750 επιτυχίες σε πτυχία Lower και Proficiency κάθε χρόνο!

 

 
 
Top!
Top!